zaterdag 4 augustus 2012

opruimen

Het was heel lang stil op dit blog. Maar dat wil niet zeggen dat er tussen alle ziekenhuisbezoeken en operatie van één van mijn dochters niets gebeurd is. Mede dankzij de hulp van onze oudste dochter zijn de kamers van de 2 nog thuiswonende dochters opgeruimd. (Dit leverde 10 vuilniszakken op die afgevoerd konden worden naar de stort). Zelf heb ik met dochters en echtgenoot alle kledingkasten doorgewerkt en dat leverde opgeruimde kasten en 5 vuilniszakken kleding voor hergebruik op. Dit alles is het huis ook al uit. Nu verder met uitsorteren van alle dozen waarin van alles voorlopig is geparkeerd en dat zal nog wel het nodige voor hergebruik opleveren. Ook de dozen met oud papier zullen aardig gevuld worden de komende tijd.
Vandaag ga ik maar eens een la in de keuken weer opruimen, want dat is een klus die helaas toch steeds weer terugkomt.
Ik neem overigens wel regelmatig een dagje vrijaf, zeker als het erg warm is.

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk is je dochter inmiddels weer hersteld en snel weer fit en vrolijk!
    En je hebt al met al toch nog behoorlijk wat werk verzet tussendoor. En 15 vuilniszakken het huis uit is nogal wat toch?
    Hier komen klusjes ook regelmatig terug, maar het voordeel is wel dat ik het nu vaak wat eerder signaleer zodat niet meer een onoverzichtelijke puinhoop is als ik het aanpak maar het wat beter te overzien is. Hopelijk vergaat het jou net zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hier ook terugkomende klussen. En ik constateer dat het vaak sneller gaat om ergens orde in te scheppen. Inderdaad, als de basis er eenmaal is... Maar op de een of andere manier zijn er ook gebieden waar het niet beklijft... Dit vraagt dan toch om een heel andere indeling, volgens mij. Nog genoeg werk aan de winkel dus ☺

    Ook van mij complimenten voor de 15 vuilniszakken! Dat kan niet anders dan een grote opluchting zijn! En ik hoop dat je dochter gauw weer helemaal in orde is. Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen