dinsdag 20 december 2011

voorraad la met meel en andere bakspullen.


meel-la voor

 Vandaag de voorraadla gedaan. Gisteravond kwam het er niet meer van.
Hierin zaten ook een paar dingen over datum (bakkerszout, alsof dat over datum kan gaan?) en de oliebollenmix. Maar uit ervaring weet ik dat dat nog best te gebruiken is. Als de gist niet zo goed meer werkt, doe ik wel een beetje gedroogde gist erbij. Dat komt wel op als manlief de oliebollen gaat bakken. Als er dan nog wat over blijft bak ik er wel brood van.





meel-la na opruimen.


Het blijft een rommelige la, maar het
overzicht is wel verbeterd.
Bedankt ook voor de reacties, ik merk dat ik daar echt naar uitkijk.

Eigenlijk heb ik veel zin om de andere voorraadla aan te gaan pakken, maar ik denk dat het nu handiger is om de postla (met postzegels en nieuwe kaarten aan te gaan pakken. Dan kunnen daarna de kerstkaarten misschien ook nog voor de kerst op de post.



1 opmerking:

  1. Ziet er weer helemaal netjes en met aandacht opgeruimd uit.

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen